V mé organizaci nemám žádného personalistu a přesto funguje, proč bych měl tento model měnit?
Pokud máte ve Vaší organizaci alespoň 1 zaměstnance, vznikají Vám různé zákonné povinnosti, které musíte řešit. Vystavujete se riziku, že nebudete mít k dispozici všechny potřebné informace (například nezaznamenáte změny v zákoníku práce). Především však zmenšujete Vaše kapacitní možnosti věnovat se hlavní náplni práce, která je pro organizaci nejdůležitější. Předáním těchto činností do kompetence zkušeným odborníkům tyto problémy eliminujete.
Mám fungující personální oddělení/personalistu, co mi přinese spolupráce se společností Audit organizace?
V každé organizaci lze nalézt činnosti, které lze prostřednictvím outsourcingu provádět efektivněji a umožnit tím interním zaměstnancům práci na rozvojových aktivitách společnosti.
AKTIVITA - OPTIMALIZACE - NESTRANNOST
Nabízíme možnost outsourcovat některé personální činnosti, jako je nábor a adaptace zaměstnanců, porovnávání pracovních pozic a zaměstnanců na nich působících, řízení změn a jejich komunikaci zaměstnancům. Nabízíme Vašim manažerům pomocnou ruku při řešení personálních problémů se zaměstnanci.
Zajistíme široké spektrum činností spjatých s administrativním zajištěním řízení lidských zdrojů v organizaci.
Činnosti týkající se nových zaměstnanců, adaptačního procesu:
Činnosti spojené se stávajícími zaměstnanci společnosti:
Personální administrativa:
Komunikace se zaměstnanci v rámci řešení personálních problémů:
BUDOUCÍ ZAMĚSTNANEC - SOUČASNÝ ZAMĚSTNANEC - ADMINISTRATIVA - KOMUNIKACE
Mám zájem o bližší informace - info@audit-organizace.cz
Top | © 2007-2024 Audit-organizace.cz | info@audit-organizace.cz | Mapa stránek | Audit organizace s.r.o., Bělehradská 347/54, 120 00 Praha 2